är man van vid att gå runt och tro att man är kim jong il un dos tres eller vad fan han nu hette och tro att hela världen kretsar omkring en är det alltid lika tråkigt när man trillar ner i depressionshålet. ”lär du dig aldrig?” tänker den bättre belevade, men när man lever och känner sig som björn ranelid på finest columbian coke levererat direkt från pablo escobars efterlevande, är det svårt att tänka sig att det snart kommer kännas orealistiskt att tvätta ansiktet och ta ett glas vatten.

ibland känns det helt okej, ibland känns det inte helt okej, ganska ofta vill jag ge upp och klösa ur mina egna ögon. men vad hjälper det egentligen? blir väl bara ännu tråkigare att bli synskadad, mitt redan mediokra liv lär ju knappast göra sig bättre om jag inte ens kan kolla vloggar & tutorials på youtube

på tal om ögon så har jag ju demonsjukan, något som jag trodde var utläkt med hjälp av lite receptbelagd kortisonsalva, men se där blev jag dragen vid näsan. överväger ett litet försök med retin-a, det kan ju knappast bli värre? eller så är det precis så det blir. (men att skala bort epidermis känns som ett steg i rätt riktig??? skärp dig) torr i näsan är jag också, överväger att snorta solrosolja i brist på annat. det går ju att äta så det borde ju funka i snoken tänker jag? slemhinna som slemhinna är en slutsats jag tycker känns rimlig? (eller så är det bara ännu en okvalificerad killgissning?

i dag fick jag för övrigt feeling (läkarens ord igår kan också haft ett finger med i spelet) men jag var ute å sprang, det va ganska gött och sen kunde jag äta en god portion pasta med gott samvete (hahahahaha vem försöker jag lura jag äter alltid pasta med gott samvete). jag lät som edward blom med dödsrosslingar de sista hundra metrarna dock, men jag antar att det är ”sånt som blir bättre med tiden” nog med skryt.

förväntar mig att vakna imorgon och vara frisk från depressionen imorgon, men tack vare murphys lag, jinxande osv så kommer jag väl vakna upp som nötallergiker och gilla *sofias änglar*. Nu ska jag smörja in mina händer med handcreme och kolla på säsong 5 av girls.

må herren var med er och hoppas ni aldrig någonsin behöver ta ett jobb på joe and the juice.

