Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut? ja men det kan jag inte skriva här för jag vet att mina föräldrar läser. köpte fryst koriander, wow vad mycket enklare det har gjort min vardag

Genomdrev du någon stor förändring? jag har aktivt arbetat för att sopsortera mindre. hurvida det har lett till en större förändring jag kan jag inte uttala mig om, men det har definitivt varit en bidragande faktor till en sämre stämning i mitt bostadsområde.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte till något annat än food babies

Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas? pga amnesi har jag svårt med både datum och händelser

Dog någon som stod dig nära? i mina ögon har många dött. men å andra sidan slipper jag onödiga telefonsamtal så i slutändan var det min vinst.

Vilka länder besökte du? jag lever ett gränslöst liv så hela världen är ett och samma land för mig.

Bästa köpet? en tunna hårbalsam av en polack nere i hamnen.

Gjorde någonting dig riktigt glad? att det finns polacker i hamnen som säljer bra grejer till ”yngre” tjejer i träningstights.

Saknar du något under år 2016 som du vill ha år 2017? ja, ett primtal (vilket jag också fått, 7)

Vad önskar du att du gjort mer? Torkat mig…

Vad önskar du att du gjort mindre? öppnat dörren för jehovas vittnen

Favoritprogram på TV? Subutexprogrammet

Bästa boken du läste i år? nån om plupp

Största musikaliska upptäckten? elbasen

Vad var din största framgång på jobbet 2016? Att inget åtal väcktes efter AT-festen…

Största framgång på det privata planet?  att jag klarat ett helt år utan att stjäla något på fyllan

Vad spenderade du mest pengar på? Aktier i tvivelaktiga företag, lackmuspapper och kåta tjejer med snaskiga pattar

Något du önskade dig och fick? HLR

Något du önskade dig och inte fick? En ny luftstrupe av Paolo Macchiarini

Vad gjorde du på din födelsedag 2016? Gick passgång

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  Att laddet bara skulle kosta 800 och att det inte var utbankat med sågspån och gipsplattor

Vad fick dig att må bra? Receptbelagda läkemedel.

Vem saknade du? Rim och Reson.

De bästa nya människorna du träffade? En blind kille som tog mig för den jag är och studerar till fiskodlare.

Mest stolt över? Att jag lyckats leva ett år utan att ha ihjäl någon (mig själv inkluderat)

Högsta önskan just nu? Ett par skridskor och en muff

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? dricka varannan vatten

