Hur ser dina planer ut för sommaren?
Semester juli som inkluderar sthlm för å se riri och sen weekend. ev nån resa till malmö/köpenhamn och lite sånt götti. J började tagga emmaboda idag så det kanske det blir också.

Vad gör du på midsommar?
e la full, lånar lycka från morgondagen osv.

Vad ska du läsa i sommar?

har köpt på mig många som jag hoppas på å hinna/ha ro å läsa i samband med solning osv

Vad dricker du i sommar?
bäska droppar och det med högst procenthalt.

Bästa sommarlåten?
rent generellt eller just nu??`frej larssons nya skiva går rätt varm här hemma

Vad vill du helst grilla?
Nyfött spädbarn med fostervatten-glaze.
jag vet inte, grönsaker eller fisk. just i grillsäsonger suger det såpass hårt att vara veg, det kan jag inte sticka under stol med.

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
Hudkostym/kroppsstrumpa.

Din bästa sommarfrukost? FRUKSALLAD. våfflor. jucie

Bästa parken? det är ju inte kungsparken i alla fall. parker är generellt sätt rätt ovärda om du frågar mig, stor risk för våldtäkter nattetid iom folktomt, stor risk för amok dagtid iom för mycket folk. ja jag är hard to please.

Bästa badstället? det beror på omständigheterna

Det här lyssnar jag på i sommar the regular; svensk musik, edm och sådär. just nu mycket hardstyle också, lol det trodde jag aldrig att jag skulle säga men här står vi. sen för mycket podcasts och snart även sommarpratarna i p1.

Lämna en kommentar

Comments feed for this article

Kommentera

