jag är så dålig på att komma ihåg den här såkallade bloggens existens.
sen sist har jag
– vart i stockholm och sett mina grönvita hjältar vinna ett derby (erik israelsson our saviour<3)
– jobbat (no shit sherlock)
– druckit en hel del öl och stökat med sedlighetsroteln på så väl lediga vardagar som lediga helger, aldrig fel dag för en öl liksom. eller en hawaii gay club för den delen.
– vart i stockholm och kollat på major fucking lazer som var så maxat och överfett att ord är typ överflödiga. sjukt värd efterfest på slakthuset, en bakfylla som kan jämföras med att ligga inför döden och en söndag längre än långtorsdag.
– köpt för mycket nya kläder som jag aldrig hinner använda, dock inga skor eftersom J har gett mig köpstopp…. hehehehehehe å nu kommer vintern osv då kan man inte gå i vita sneakers, eller kan man?
– träffat min nya läkare. fick inget riktigt grepp om henne, men hellre det än dåliga vibes.
– INTE klarat min veganska månad… besviken på mig själv ändå, dels att jag har så dålig karaktär och inte kan stå emot frestelser, dels för… HUR SVÅRT KAN DET VA?!
– skickat in anmälan till Uni nästa termin, juridisk introduktionskurs lund & uppsala universitet. och en fortsättningskurs i psykiatri.

JAHA. roligare än så blev det nog inte, på fredag ska jag å mina hjärtan äta fabulös middag på pinchos och kolla på våran favorit simme g. pepp!

